Golota pozimi
Vsako leto znova opažam zanimiv paradoks. Bolj kot so dnevi mrzli, več snega kot je zunaj, bolj kot se zavijamo v tople plašče, raje nam oglaševalci prodajajo golo kožo. Pomanjkljivo oblečene manekenke ponujajo spodnje perilo, kopalke, hlačne nogavice, klobuke, avtomobilska zavarovanja... Potem zrejo v nas vse nasmejane z veleplakatov (tudi v to novo besedo sem se nehote poglobil... ni jumbo plakat, ni gigantski plakat, ampak VELEplakat!!!) in človeku se nehote naježi koža, saj so zunaj temperature pod ničlo.
Pritegniti pogled. To je njihov namen. Šokirati, obrniti na glavo nekaj, da si zapomnimo, da o tem govorimo, pišemo in potem tudi kupimo. Mislim, da jaz ne bom kupil Liscinega spodnjega perila, a o mladenki, „ki zmrzuje“ tam zunaj sem zdajle uspešno izgubil nekaj besed. Ker bom prilepil še fotografijo, so nedvomno zmagali oglaševalci.
2 komentarjev
Komentar from: Roman Dolenc [Obiskovalec]
Komentar from: Mameluk [Obiskovalec]
Gospod Roman Dolenc. Večne resnice so pač večne in resnične.
Smrt, sodba, pekel, nebesa. To so resnice, na katere danes Cerkev še premalo opozarja. Te resnice čakajo Vas in vse nas ne glede na to, če jim verjamemo ali ne.
Form is loading...
Ja g.Bartolj t.i. »uroÄen (Å¡okiran) pogled« so iznaÅ¡le pravzaprav vse velike ideologije, npr. katalocizem, komunizem... Njihova propaganda je na vse naÄine uporabljala te vrste Å¡okiranja. Sam ne morem pozabiti, kako ceneno se je v uÄbenikih za verouk pojavljale podobe pekla z ubogimi ljudmi v živih plamenih. Moje dojemanje tega prizora je v Äasu otroÅ¡tva pustilo doloÄeno reakcijo, ki pa jo danes seveda skuÅ¡am nadgraditi, enako kot je to vaÅ¡ poizkus de-mistifikacije reklamnih panojev. Kako moÄne so te podobe/reakcije, lahko opazimo tudi drugje v vsakdanjem življenju. Komunizem je imel celo kraljestvo antagonistiÄnih podob kapitalizma, s katerimi je povzdigoval svoje »vrednote«. Danes v Äasu ekonomske krize, jih doloÄeni politiki z lahkoto prikliÄejo ljudem iz spomina in zopet zaživijo v vsej moÄi. Delujejo pa le v smeri restavracije stanja in s tem ideoloÅ¡ke zlorabe. To kar vas je zmotilo v hladnih dneh je le civilna/marketinÅ¡ka zloraba istega mehanizma, kupili pa kakor ste že sami omenili zadeve ne bomo. Edina reÅ¡itev so samostojni in ozaveÅ¡Äeni posamezniki, ki nenehoma sledijo svojim etiÄnim naÄelom in drži.