Izginuli
Ste opazili kako se v volilni kampanji pojavljajo zgolj ena in ista imena? Vedno Janša, Virant in Jankovič. Ostali parlamentarci precej manj. Anketarji po telefonu, po nekaterih strankah sploh ne sprašujejo (npr Nsi ali stranki županov). Ampak to je pač naša realnost. Nekateri (za medije) pač nikoli ne bodo v prvi vrsti…
Tisto, kar me je resnično presenetilo je medijska odsotnost etabliranih politikov levice. Katarina Kresal in Gregor Golobič se pojavita le še od strani. Kot da so mediji sprejeli njun zaton. Še bolj bije v oči »izginotje« Boruta Pahorja, ki je uradno še vedno vd. predsednika vlade. Če je bilo še pred nekaj meseci vse v znamenju besedne zveze »Jaz Borut«, je zdaj čisto drugače. Kot da je poniknil in njegovo mnenje nikogar več ne zanima. Namesto njega se vse vrti okoli Jankovića. Zanimivo bi bilo analizirati kakšen je medijski upad pojavljanja Boruta Pahorja.
Vsekakor je za trojko KGB medijski trenutek resnice napočil precej brutalno z dnem ko so postale predčasne volitve resničnost. Skoraj komično je opazovati, kako so se mediji odrekli tistim, ki so jim še nedavno nekam lezli. Zdaj pa se v reviji za ljubitelje psov, namesto njih pojavi veliki ljubitelj živali v personi ljubljanskega župana. Kako prozorna medijska propaganda.
Vsak je zamenljiv in tudi »najboljšega« naslednji trenutek zamenja drugi »najboljši«. Tisti politik, ki tega dejstva ni vzel v zakup z dnem, ko je vstopil v politični cirkus, zna imeti kar nekaj osebnostnih težav. Saj veste: orel, ki je visoko letal, je nizko pristal. Nekoč je bil šef države, potem pa le še šef svojega (praznega) dvorišča…
1 komentar
Komentar from: mm [Obiskovalec]
Form is loading...
Poglej Jože, stvar je čisto preprosta. Zelo trgovska, če sem lahko sodobna.
Tvoj ded je lahko- na primer- nosil ene same glače celo življenje. Zlasti še, če so bile te zahmašne.
Danes je drugače.
Hlače so itak slabo narejene, mimogrede se strgajo, obšlesajo....Pa je treba nove, in nove in spet nove
in če se najde pravi trgovec, ti lahko proda enga usranga mačka v žaklju, pa ga boš kupil, ane>? Ne glede na to, da bo ode trgovčevih besed na koncu ostalo le malo smrdečega pepela, ali pa še to ne.
kdo pa danes kupuje za ''dolgo'', bognedaj za ''zmeraj''?
Ljudje ''dobre kvalitete'' sploh ne cenijo več. Pravzaprav ji niti nočejo zaupati, ker jim je potrošništvo stopilo v glavo in želijo nenehno menjaTI....in menjati....in menjati....
:-)