Poletni festival Ljubljana 2010
Festival Ljubljana 2010 se je sinoči končal s koncertom kitarista Paca de Lucie. Naj najprej navedem nekaj podatkov, ki jih povzemam po tiskovni konferenci organizatorjev. Tokratni poletni festival v Ljubljani je obiskalo več kot 70.000 ljudi.
Direktor in umetniški vodja Festivala Ljubljana Darko Brlek je povedal, da je zadovoljen z obiskom prireditev. Kljub slabšim pričakovanjem je bil obisk enak lanskemu. Na Festivalu, ki se je začel 5. julija je bilo izvedenih 77 prireditev različnih zvrsti, ki jih je oblikovalo več kot 2000 umetnikov iz več kot 30 držav sveta. Najtežji zalogaj za organizatorje letošnjega festivala je bilo gostovanje Mariinskega gledališča iz Sankt Peterburga, ne samo zaradi velikosti predstave in števila umetnikov, pač pa tudi zato, ker so z njimi prvič sodelovali v celotnem obsegu. Stroški za program letošnjega festivala znašajo približno 2,5 milijona evrov, od tega so malo manj kot milijon evrov predstavljali prilivi sponzorskih in donatorskih prispevkov, mestna občina Ljubljana pa je prispevala 600.000 evrov. Brlek ocenjuje, da cene vstopnic niso previsoke. Vendar pa predvideva, da bodo vstopnice naslednje leto za večino prireditev cenejše, saj se je znižal tudi standard obiskovalcev. Za prihodnje leto tudi načrtujejo večje popuste za nakup vstopnic v predprodaji, ne bo pa več možen nakup "vročih vstopnic", ki so bile cenejše na dan same prireditve, je še dodal Brlek.
In ko smo že pri cenah. Ljubitelji klasične glasbe so morali največ odšteti za izvedbe pod taktirko slovitega dirigenta Valerija Gergijeva, torej za opero Žena brez sence v izvedbi Mariinskega gledališča iz Sankt Peterburga, ki je bila na sporedu 11. in 12. avgusta, za koncert Orkestra Mariinskega gledališča 13. avgusta in koncert Londonskih simfonikov. Cene vstopnic so se gibale od 59 do 89 evrov. Res pa je, da vsakokrat le ni bilo treba odšteti zasoljene polne cene... 40-odstotni popust so nudili na dan prireditve za vstopnice, ki jih v predprodaji niso prodali. Vendar pa to ne bi smel biti model delovanja, kajti kaj lahko se zgodi, da če računaš na popust, potem ostaneš brez vstopnice. Ja, sladko grenki podatki. Ne morem se čisto strinjati, da cene vstopnic niso bile previsoke. Morda so bile primerne glede na kakovost in velikost projekta, vendar pa so bile previsoke... Zdi se, da postaja vrhunska kultura, le še privilegij dobro finančno stoječih. Škoda.
No feedback yet
Form is loading...