<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><!-- generator="b2evolution/6.9.7-stable" -->
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:admin="http://webns.net/mvcb/" xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title> - Latest Comments on Izsiljevalke</title>
		<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/?disp=comments</link>
		<atom:link rel="self" type="application/rss+xml" href="http://blog.ognjisce.si/jozeb/?tempskin=_rss2&#38;disp=comments&#38;p=3104" />
		<description></description>
		<language>sl-SI</language>
		<docs>http://backend.userland.com/rss</docs>
		<admin:generatorAgent rdf:resource="http://b2evolution.net/?v=6.9.7-stable"/>
		<ttl>60</ttl>
		<item>
			<title> veteranka [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Sat, 23 May 2015 06:05:43 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3418">veteranka</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3418@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Uf, koliko komentarjev, očitno VROČA tema !!!&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Uf, koliko komentarjev, očitno VROČA tema !!!</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3418</link>
		</item>
		<item>
			<title> tončka [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Sat, 23 May 2015 02:11:10 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3417">tončka</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3417@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;odličen zapis, ki se ga ne sme posploševati.  drži tudi to kar so o učiteljih napisali ostali. So vrhunski učitelji, dobri učitelji, slabši učitelji in izredno slabi učitelji. Jaz vidim problem v tem, da smo starši in učitelji tako prepričani v svoj prav, da znamo samo še kritizirati, jamrati in izsiljevati. Za dobro izobraževanje otroka pa morajo VSI, učitelji in starši, MEDSEBOJNO SODELOVATI. To je približno tako kot sta doma enako pomembna tako oče kot mama.  So pa učitelji sami pljunili v lastno skledo. Nivojski pouk, izogibanje delu vzgoje (nekaj časa so bili prepričani, da je njihovo delo samo izobraževanje, starši pa naj vzgajajo), nalaganje otroku in staršu vedno več nalog, ki se opravljajo doma in predvsem njihov odnos, da so superiorni. Na starše so začeli izvajati pritisk kaj vse mora otrok delati in kakšen mora biti. S tem so se izognili bistvu svojega dela - da morajo oni vzpostaviti avtoriteto v razredu in poskrbeti, da otrok osvoji znanje ter da je je njihova naloga tudi vzgajanje. Kontra udarec staršev pa je kot je zapisano v članku. In tudi učitelji so reklamirali takšno permesivno vzgojo. Plače učiteljev so zelo nad slovenskim povprečjem. Nerazumljivo je, da so povprečne plače v gospodarstvu nižje. Naziv svetnika dobijo glede na dobo zaposlitve v šolstvu in oceno ravnatelja, ki nima nobene povezave z oceno staršev. In vem: vsi učitelji dobijo dobre ocene, tako da lahko napredujejo,  ne glede na kvaliteto dela. Začetna plača učitelja, ko prvi dan stopi v razred (brez izkušenj, brez delovne dobe) je cca bruto 1.400 eur - kar je dobrih 100 eur manj kot je povprečna slovenska plača. Z leti in napredovanji pa lahko dosežejo do cca bruto 2800 eur. Povprečna plača vseh zaposlenih na naši šoli je cca bruto 2000 eur kar pomeni cca 1500 neto. ni slabo, kaj? kar je še 1xveč kot moja (z delovno dobo, izkušnje, starost, strokovno znanje,...)&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>odličen zapis, ki se ga ne sme posploševati.  drži tudi to kar so o učiteljih napisali ostali. So vrhunski učitelji, dobri učitelji, slabši učitelji in izredno slabi učitelji. Jaz vidim problem v tem, da smo starši in učitelji tako prepričani v svoj prav, da znamo samo še kritizirati, jamrati in izsiljevati. Za dobro izobraževanje otroka pa morajo VSI, učitelji in starši, MEDSEBOJNO SODELOVATI. To je približno tako kot sta doma enako pomembna tako oče kot mama.  So pa učitelji sami pljunili v lastno skledo. Nivojski pouk, izogibanje delu vzgoje (nekaj časa so bili prepričani, da je njihovo delo samo izobraževanje, starši pa naj vzgajajo), nalaganje otroku in staršu vedno več nalog, ki se opravljajo doma in predvsem njihov odnos, da so superiorni. Na starše so začeli izvajati pritisk kaj vse mora otrok delati in kakšen mora biti. S tem so se izognili bistvu svojega dela - da morajo oni vzpostaviti avtoriteto v razredu in poskrbeti, da otrok osvoji znanje ter da je je njihova naloga tudi vzgajanje. Kontra udarec staršev pa je kot je zapisano v članku. In tudi učitelji so reklamirali takšno permesivno vzgojo. Plače učiteljev so zelo nad slovenskim povprečjem. Nerazumljivo je, da so povprečne plače v gospodarstvu nižje. Naziv svetnika dobijo glede na dobo zaposlitve v šolstvu in oceno ravnatelja, ki nima nobene povezave z oceno staršev. In vem: vsi učitelji dobijo dobre ocene, tako da lahko napredujejo,  ne glede na kvaliteto dela. Začetna plača učitelja, ko prvi dan stopi v razred (brez izkušenj, brez delovne dobe) je cca bruto 1.400 eur - kar je dobrih 100 eur manj kot je povprečna slovenska plača. Z leti in napredovanji pa lahko dosežejo do cca bruto 2800 eur. Povprečna plača vseh zaposlenih na naši šoli je cca bruto 2000 eur kar pomeni cca 1500 neto. ni slabo, kaj? kar je še 1xveč kot moja (z delovno dobo, izkušnje, starost, strokovno znanje,...)</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3417</link>
		</item>
		<item>
			<title> Katjuša [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Fri, 22 May 2015 19:41:50 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3416">Katjuša</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3416@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Pozdravljeni,&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;delno se strinjam z napisanim, se mi pa zdi, da izpušča en velik del slike. Na eni strani imamo &quot;pridne&quot; učence, dijake, študentke; in takšne, ki se jim ne ljubi učiti in delati, ker bodo starši šli v šolo in uredili zadeve. Ja, se strinjam, imamo več vrst tistih, ki se izobražujejo. Ampak imamo tudi več vrst tistih, ki učijo. Imamo profesorje, ki obvladajo svojo snov, jo primerno podajajo, razložijo, so pripravljeni ponoviti razlage, če učenci/dijaki/študentje ne razumejo. In imamo učitelje, ki kronično zamujajo v razred, berejo iz knjig, ničesar ne razložijo, naložijo učencem, naj si sami preberejo ali pa najdejo koga, da jim razloži. Tudi ta del je treba prikazati, ne samo tistega z &quot;izsiljevalskimi starši in lenimi učenci&quot;.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Jaz bi uvedla nadzor nad kakovostjo učenja. Vsak učitelj/profesor bi moral obvladati svojo snov in jo znati dobro predati učencem. Drugače ne more učiti. Hkrati pa ne bi dopuščala, da bi učenec, ki je &quot;prešprical&quot; polovico ur, drugo polovico pa je razgrajal in se grdo obnašal, sploh imel možnost, da popravi oceno. Strožji standardi na obeh straneh so najboljša pot za vse. &lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Ne želim, da moje otroke uči nekdo, ki zamudi 10 minut, odpre učbenik, začne brati, in zabrusi otroku, naj se nauči kje drugje, ko ta prosi za razlago. Prav tako pa ne dopustim, da bi moj otrok razgrajal v razredu, se ne učil in potem hotel imeti še eno možnost na popravnem izpitu. &lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Menim, da je treba ozavestiti oba pogleda in ko pride do sprememb, mora priti na obeh straneh, ne le na eni. &lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Moje izkušnje: osnovna šola, slovenska gimnazija, angleška gimnazija, diploma na eni univerzi, magisterij na drugi, sedaj se vpisujem na doktorat v tujini.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Katjuša&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Pozdravljeni,</p>

<p>delno se strinjam z napisanim, se mi pa zdi, da izpušča en velik del slike. Na eni strani imamo "pridne" učence, dijake, študentke; in takšne, ki se jim ne ljubi učiti in delati, ker bodo starši šli v šolo in uredili zadeve. Ja, se strinjam, imamo več vrst tistih, ki se izobražujejo. Ampak imamo tudi več vrst tistih, ki učijo. Imamo profesorje, ki obvladajo svojo snov, jo primerno podajajo, razložijo, so pripravljeni ponoviti razlage, če učenci/dijaki/študentje ne razumejo. In imamo učitelje, ki kronično zamujajo v razred, berejo iz knjig, ničesar ne razložijo, naložijo učencem, naj si sami preberejo ali pa najdejo koga, da jim razloži. Tudi ta del je treba prikazati, ne samo tistega z "izsiljevalskimi starši in lenimi učenci".</p>

<p>Jaz bi uvedla nadzor nad kakovostjo učenja. Vsak učitelj/profesor bi moral obvladati svojo snov in jo znati dobro predati učencem. Drugače ne more učiti. Hkrati pa ne bi dopuščala, da bi učenec, ki je "prešprical" polovico ur, drugo polovico pa je razgrajal in se grdo obnašal, sploh imel možnost, da popravi oceno. Strožji standardi na obeh straneh so najboljša pot za vse. </p>

<p>Ne želim, da moje otroke uči nekdo, ki zamudi 10 minut, odpre učbenik, začne brati, in zabrusi otroku, naj se nauči kje drugje, ko ta prosi za razlago. Prav tako pa ne dopustim, da bi moj otrok razgrajal v razredu, se ne učil in potem hotel imeti še eno možnost na popravnem izpitu. </p>

<p>Menim, da je treba ozavestiti oba pogleda in ko pride do sprememb, mora priti na obeh straneh, ne le na eni. </p>

<p>Moje izkušnje: osnovna šola, slovenska gimnazija, angleška gimnazija, diploma na eni univerzi, magisterij na drugi, sedaj se vpisujem na doktorat v tujini.</p>

<p>Katjuša</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3416</link>
		</item>
		<item>
			<title> lipovsek tomaz [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Fri, 22 May 2015 18:11:35 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3415">lipovsek tomaz</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3415@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;to da se sploh opravljajo popravni izpiti v danasnem casu...ce gre za vec predmetov da, zaradi enega predmeta ne,. Naj se otroke vkljuci v aktivno izobrazevanje za poletni cas..&lt;br /&gt;
Lp!&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>to da se sploh opravljajo popravni izpiti v danasnem casu...ce gre za vec predmetov da, zaradi enega predmeta ne,. Naj se otroke vkljuci v aktivno izobrazevanje za poletni cas..<br />
Lp!</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3415</link>
		</item>
		<item>
			<title> Sladana [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Fri, 22 May 2015 17:35:13 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3414">Sladana</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3414@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Moja izkušnja je bila drugačna. S strani nekaterih učiteljev in profesorjev smo bili mi drugače obravnavani od &quot;pomembnežev&quot;. Meni je bil celo odsvetovan vpis na gimnazijo,ki sem jo končala brez kakršnih težav. Ravno tako sem končala fakulteto,še pred bolonjskim sistemom. In na mojo žalost ugotovila,da je tudi tam prisotna vzišenost profesorjev.&lt;br /&gt;
Tisti,ki nimajo več želje po predajanju svojega znanja naprej,naj nehajo učiti. Najlažje je na druge s prstom kazat.&lt;br /&gt;
Sama imam dva otroka in se bom glede na moje izkušnje prvo postavila na stran svojega otroka.&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Moja izkušnja je bila drugačna. S strani nekaterih učiteljev in profesorjev smo bili mi drugače obravnavani od "pomembnežev". Meni je bil celo odsvetovan vpis na gimnazijo,ki sem jo končala brez kakršnih težav. Ravno tako sem končala fakulteto,še pred bolonjskim sistemom. In na mojo žalost ugotovila,da je tudi tam prisotna vzišenost profesorjev.<br />
Tisti,ki nimajo več želje po predajanju svojega znanja naprej,naj nehajo učiti. Najlažje je na druge s prstom kazat.<br />
Sama imam dva otroka in se bom glede na moje izkušnje prvo postavila na stran svojega otroka.</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3414</link>
		</item>
		<item>
			<title> Andrej [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Fri, 22 May 2015 15:15:42 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3413">Andrej</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3413@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;No berem vse te komentarje, se zgrozim, ko vidim koliko staršev vas je polpismenih ...&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>No berem vse te komentarje, se zgrozim, ko vidim koliko staršev vas je polpismenih ...</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3413</link>
		</item>
		<item>
			<title> KLar [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Fri, 22 May 2015 10:03:31 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3412">KLar</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3412@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Strinjam se popolnoma Z VSEM navedenim. A manjka še drugi del.S svojo pretirano permisivno vzgojo smo ustvarili starše IN DODAJAM tudi  učitelje (so pač del iste genracije),ki niso primerni za ta po mojem zelo zahteven poklic. Učitelj mora biti predvsem vzgojitelj, rad mora imeti otroke, pa še usposobljen mora biti , DA ZNA PRENESTI ZNANJE NA OTROKE. Tako da mislim, da bi morali napisati nadaljevanje...L.p.&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Strinjam se popolnoma Z VSEM navedenim. A manjka še drugi del.S svojo pretirano permisivno vzgojo smo ustvarili starše IN DODAJAM tudi  učitelje (so pač del iste genracije),ki niso primerni za ta po mojem zelo zahteven poklic. Učitelj mora biti predvsem vzgojitelj, rad mora imeti otroke, pa še usposobljen mora biti , DA ZNA PRENESTI ZNANJE NA OTROKE. Tako da mislim, da bi morali napisati nadaljevanje...L.p.</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3412</link>
		</item>
		<item>
			<title> Lenart [Obiskovalec] in response to: Izsiljevalke</title>
			<pubDate>Fri, 22 May 2015 06:55:50 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_3411">Lenart</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c3411@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Po mojem mnenju bi sistem moral biti tak, da ucenec na popravnem izpitu ne bi mogel dobiti vec kot 2. Vedno se mi je zdelo smesno, da sem jaz garal pri predmetu, ki mi je sel pocasneje v glavo in celo leto dobival pisane ocene (v razponu od 1 do 4, vcasih celo 5), na koncu pa je naneslo komaj za 3. Nato se najde nekdo, ki celo leto ni delal nic, povprecje ocen je bilo nezadostno, na popravnem izpitu pa dobi 3 (isto kot jaz). Kljub temu da si je pokazal znanje za 3, si te ocene (po mojem mnenju) ni zasluzil, saj celo leto ni delal nicesar.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
Sedaj studiram v UK na eni najboljsih univerz na svetu in sistem je tak:&lt;br /&gt;
-en izpitni rok na predmet, vsi studenti pisejo na enkrat, v istem prostoru.&lt;br /&gt;
-v kolikor predmeta ne naredis, lahko avgusta ponavljas izpit (re-sit), a tudi ce na avgustovskem roku dobis 100%, se ocena steje za zadostno (slovenska 6).&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Stevilo ucencev, ki padejo letnik lahko prestejes na prste. Kaj je pri tem narobe?&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Po mojem mnenju bi sistem moral biti tak, da ucenec na popravnem izpitu ne bi mogel dobiti vec kot 2. Vedno se mi je zdelo smesno, da sem jaz garal pri predmetu, ki mi je sel pocasneje v glavo in celo leto dobival pisane ocene (v razponu od 1 do 4, vcasih celo 5), na koncu pa je naneslo komaj za 3. Nato se najde nekdo, ki celo leto ni delal nic, povprecje ocen je bilo nezadostno, na popravnem izpitu pa dobi 3 (isto kot jaz). Kljub temu da si je pokazal znanje za 3, si te ocene (po mojem mnenju) ni zasluzil, saj celo leto ni delal nicesar.<br />
<br /><br />
Sedaj studiram v UK na eni najboljsih univerz na svetu in sistem je tak:<br />
-en izpitni rok na predmet, vsi studenti pisejo na enkrat, v istem prostoru.<br />
-v kolikor predmeta ne naredis, lahko avgusta ponavljas izpit (re-sit), a tudi ce na avgustovskem roku dobis 100%, se ocena steje za zadostno (slovenska 6).</p>

<p>Stevilo ucencev, ki padejo letnik lahko prestejes na prste. Kaj je pri tem narobe?</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2015/05/18/izsiljevalke#c3411</link>
		</item>
			</channel>
</rss>
