<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><!-- generator="b2evolution/6.9.7-stable" -->
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:admin="http://webns.net/mvcb/" xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title> - Latest Comments on Ozadja Pogledov</title>
		<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/?disp=comments</link>
		<atom:link rel="self" type="application/rss+xml" href="http://blog.ognjisce.si/jozeb/?tempskin=_rss2&#38;disp=comments&#38;p=1698" />
		<description></description>
		<language>sl-SI</language>
		<docs>http://backend.userland.com/rss</docs>
		<admin:generatorAgent rdf:resource="http://b2evolution.net/?v=6.9.7-stable"/>
		<ttl>60</ttl>
		<item>
			<title> Franc [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Thu, 20 Oct 2011 18:23:18 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_1301">Franc</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c1301@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;5. januar 2011&lt;br /&gt;
&quot;Umik Cerkve iz T-2 je le še vprašanje dni&quot;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Cerkev se bo kmalu umaknila iz telekomunikacijskega operaterja T-2,&lt;br /&gt;
pravi ljubljanski nadškof metropolit Anton Stres.&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/umik-cerkve-iz-t-2-je-le-se-vprasanje-dni/247881&quot; rel=&quot;nofollow&quot;&gt;http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/umik-cerkve-iz-t-2-je-le-se-vprasanje-dni/247881&lt;/a&gt;&lt;br /&gt;
-----------------------------------------------------------------------------------------&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://www.skupaj.org/kliping/2011-02-21/vizionarski-polom-t-2&quot; rel=&quot;nofollow&quot;&gt;http://www.skupaj.org/kliping/2011-02-21/vizionarski-polom-t-2&lt;/a&gt;&lt;br /&gt;
Nepojmljivo je, kako lahkotno mnogi visoki laki in kleriki manipulirajo z moralo in naukom RKC!?&lt;br /&gt;
Kam to vodi?&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>5. januar 2011<br />
"Umik Cerkve iz T-2 je le še vprašanje dni"</p>

<p>Cerkev se bo kmalu umaknila iz telekomunikacijskega operaterja T-2,<br />
pravi ljubljanski nadškof metropolit Anton Stres.<br />
<a href="http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/umik-cerkve-iz-t-2-je-le-se-vprasanje-dni/247881" rel="nofollow">http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/umik-cerkve-iz-t-2-je-le-se-vprasanje-dni/247881</a><br />
-----------------------------------------------------------------------------------------<br />
<a href="http://www.skupaj.org/kliping/2011-02-21/vizionarski-polom-t-2" rel="nofollow">http://www.skupaj.org/kliping/2011-02-21/vizionarski-polom-t-2</a><br />
Nepojmljivo je, kako lahkotno mnogi visoki laki in kleriki manipulirajo z moralo in naukom RKC!?<br />
Kam to vodi?</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c1301</link>
		</item>
		<item>
			<title> Franc [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Thu, 20 Oct 2011 18:06:39 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_1300">Franc</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c1300@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;&quot;Verniki so že marsikaj požrli, bodo pa še to&quot;, je bila žal tudi ugotovitev moralnega teologa...&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>"Verniki so že marsikaj požrli, bodo pa še to", je bila žal tudi ugotovitev moralnega teologa...</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c1300</link>
		</item>
		<item>
			<title> Mari [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Mon, 07 Feb 2011 10:12:22 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_931">Mari</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c931@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Jože, tudi jaz ti iskreno čestitam za nastop v Pogledih. Hvala, da si jasno in odločno predstavil mnenje slovenskega katoličana v sedanji situaciji. Nastopanje v tako odmevni oddaji ti očitno ni povzročalo nobenih težav, tako da kar pogumno še kdaj!&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Jože, tudi jaz ti iskreno čestitam za nastop v Pogledih. Hvala, da si jasno in odločno predstavil mnenje slovenskega katoličana v sedanji situaciji. Nastopanje v tako odmevni oddaji ti očitno ni povzročalo nobenih težav, tako da kar pogumno še kdaj!</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c931</link>
		</item>
		<item>
			<title> Matej Golob [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Mon, 07 Feb 2011 05:58:41 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_930">Matej Golob</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c930@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;g. Jože: čestitke še od enega &quot;obiskovalca&quot;. Čestitke za sodelovanje v oddaji - pa seveda tudi za jasno besedo izpostavljeno na (očitno zelo branem) blogu.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Zelo se strinjam, da je ključno vprašanje zaupanja in v tem smislu mislim da je velikokrat problem tudi na župnijah (laikom župnik &quot;dovoli&quot; samo &quot;pomožna&quot; dela namesto da bi resnično prenašal odgovornost). V višjih cerkvenih strukturah (in odločitvah) pa je hiearhija tako ali tako postavljena na način, da laiki nimajo nobenega bistvenega vpliva na nobeno odločitev, način dela... in jo kler obravnava zgolj kot priložnost da se skrije...&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Nisem poklican da bi kogarkoli klical na zagovor za odgovornost, vendar pa menim, da je za iskreno priznanje konkretnih (grehov in) napak prvi pogoj za kesanje. In v tem kontekstu se mi &quot;odstopna izjava&quot; mojega bivšega nadškofa (ki se opravičuje za &quot;vse napake&quot;) zdi zelo plehka in me ne prepriča. Tudi pri spovedi ne rečemo &quot;spovem in kesam se za vse napake&quot;. &lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Zelo se strinjam z g. Jožetom, da moralno ne bi bilo nič drugače če bi bil profit. In zgovarjanje na gospodarsko krizo v raznih PR izjavah nadoškofije je prav neprimerno in jo razumem kot poskus pometanja problemov pod preprogo. Čas bo sicer pokazal koliko bo novi nadškof resnično pripravljen počistiti in ne samo pomesti pod preprogo (tudi še kakšen drug problem s katerim se odstopljeni nadškof ni upal/želel soočiti) in verjamem da bi lahko kakšen preudaren &quot;pritisk&quot; laikov (v obliki združenja ali kako drugače) zagotovo pomagal. Naj se (nas) sliši, da nam ni vseeno.&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>g. Jože: čestitke še od enega "obiskovalca". Čestitke za sodelovanje v oddaji - pa seveda tudi za jasno besedo izpostavljeno na (očitno zelo branem) blogu.</p>

<p>Zelo se strinjam, da je ključno vprašanje zaupanja in v tem smislu mislim da je velikokrat problem tudi na župnijah (laikom župnik "dovoli" samo "pomožna" dela namesto da bi resnično prenašal odgovornost). V višjih cerkvenih strukturah (in odločitvah) pa je hiearhija tako ali tako postavljena na način, da laiki nimajo nobenega bistvenega vpliva na nobeno odločitev, način dela... in jo kler obravnava zgolj kot priložnost da se skrije...</p>

<p>Nisem poklican da bi kogarkoli klical na zagovor za odgovornost, vendar pa menim, da je za iskreno priznanje konkretnih (grehov in) napak prvi pogoj za kesanje. In v tem kontekstu se mi "odstopna izjava" mojega bivšega nadškofa (ki se opravičuje za "vse napake") zdi zelo plehka in me ne prepriča. Tudi pri spovedi ne rečemo "spovem in kesam se za vse napake". </p>

<p>Zelo se strinjam z g. Jožetom, da moralno ne bi bilo nič drugače če bi bil profit. In zgovarjanje na gospodarsko krizo v raznih PR izjavah nadoškofije je prav neprimerno in jo razumem kot poskus pometanja problemov pod preprogo. Čas bo sicer pokazal koliko bo novi nadškof resnično pripravljen počistiti in ne samo pomesti pod preprogo (tudi še kakšen drug problem s katerim se odstopljeni nadškof ni upal/želel soočiti) in verjamem da bi lahko kakšen preudaren "pritisk" laikov (v obliki združenja ali kako drugače) zagotovo pomagal. Naj se (nas) sliši, da nam ni vseeno.</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c930</link>
		</item>
		<item>
			<title> babica [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Sun, 06 Feb 2011 20:28:39 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_929">babica</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c929@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;G.Bartolj, hvala Vam za sodelovanje v POGLEDIH. Mnogo nas je, ki mislimo enako kakor Vi in g. Rustja, vendar nimamo prilike tega povedati pred celo Slovenijo.Zato smo vama hvaležni, da sta to povedala, zlasti še, ker sta to napravila tako jasno, razumljivo in s srčno kulturo.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Tudi meni je bila všeč Vaša slikovita prispodoba s čebulo. Bi si kar upala trditi, da smo tisto pravo jedro mi mali ljudje, ali kot včasih pravimo božje ljudstvo in to jedro je zdravo.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;G, Štuhecu bi pa na njegovo cinično pripombo, s katero ga je potunkala lepa ga. Kos, odgovorila tole. Neki velik teolog, (ime sem pozabila), je takole povedal; &quot;Če vere v dveh tisočletjih nismo uničili duhovniki je neuničljiva.&quot; Kadarkoli je bila Cerkev v krizi, je iz nje izšla močnejša kot je bila prej. Prepričana sem, da bo tako tudi zdaj.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Tisto o združenju se mi zdi pametno, če en človek kriči se komaj sliši, če jih zakriči deset,jih pa ni mogoče preslišati.&lt;br /&gt;
 &lt;br /&gt;
Za konec še to; g. Aleš Čerin trdi, da je pisanje blogov in komentarjev, (seveda smiselnih),družbeno koristno delo, saj se tako ustvarja pozitivno javno mnenje. V tem primeru se je dokazalo, da to drži.&lt;br /&gt;
MIR IN VSE DOBRO! &lt;br /&gt;&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>G.Bartolj, hvala Vam za sodelovanje v POGLEDIH. Mnogo nas je, ki mislimo enako kakor Vi in g. Rustja, vendar nimamo prilike tega povedati pred celo Slovenijo.Zato smo vama hvaležni, da sta to povedala, zlasti še, ker sta to napravila tako jasno, razumljivo in s srčno kulturo.</p>

<p>Tudi meni je bila všeč Vaša slikovita prispodoba s čebulo. Bi si kar upala trditi, da smo tisto pravo jedro mi mali ljudje, ali kot včasih pravimo božje ljudstvo in to jedro je zdravo.</p>

<p>G, Štuhecu bi pa na njegovo cinično pripombo, s katero ga je potunkala lepa ga. Kos, odgovorila tole. Neki velik teolog, (ime sem pozabila), je takole povedal; "Če vere v dveh tisočletjih nismo uničili duhovniki je neuničljiva." Kadarkoli je bila Cerkev v krizi, je iz nje izšla močnejša kot je bila prej. Prepričana sem, da bo tako tudi zdaj.</p>

<p>Tisto o združenju se mi zdi pametno, če en človek kriči se komaj sliši, če jih zakriči deset,jih pa ni mogoče preslišati.<br />
 <br />
Za konec še to; g. Aleš Čerin trdi, da je pisanje blogov in komentarjev, (seveda smiselnih),družbeno koristno delo, saj se tako ustvarja pozitivno javno mnenje. V tem primeru se je dokazalo, da to drži.<br />
MIR IN VSE DOBRO! <br /></p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c929</link>
		</item>
		<item>
			<title> UroÅ¡ [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Sun, 06 Feb 2011 08:30:55 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_928">UroÅ¡</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c928@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;Sem Äisto navaden laik, a Gospodu Å tuhecu, ki ga tako kot duhovnika, kot tudi misleca in Å¡iroko razgledanega intelektualca izredno cenim; sporoÄam: tega ne bom poÅ¾rl!&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Sem Äisto navaden laik, a Gospodu Å tuhecu, ki ga tako kot duhovnika, kot tudi misleca in Å¡iroko razgledanega intelektualca izredno cenim; sporoÄam: tega ne bom poÅ¾rl!</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c928</link>
		</item>
		<item>
			<title>jozeb [Član] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Sun, 06 Feb 2011 05:30:32 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="login user nowrap" rel="bubbletip_user_4"><span class="identity_link_username">jozeb</span></span> <span class="bUser-member-tag">[Član]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c927@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;&quot;..če ne bi bilo Fitipaldija. Bi &#039;&#039;verniki&#039;&#039; tudi potem klicali k &#039;&#039;vrnitvi h koreninam&#039;&#039;, &#039;&#039;skromnosti&#039;&#039;, itd. ali bi še naprej svoji Cerkvi držali svečo.&quot;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Verniki bomo svoji Cerkvi vedno držali svečo. Cerkev je naša Mati. Zato take malverzacije ne moremo sprejeti z lahkim srcem. Ker nam ni vseeno. Že v oddaji sem povedal, da moralno ne bi bilo nič drugače, če bi bil profit. Mislim, da bomo verniki terjali predvsem to, da se naši pastirji ukvarjajo s stvarmi za katere so poklicani, usposobljeni, za katere so strokovnjaki (da ljudi vodijo v nebesa)! In v tem jaz vidim vrnitev k korenimam. &lt;br /&gt;
In da ne bo pomote, velika večina duhovnikov to že ves čas počne!&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&quot;Mar res laiki, pa čeprav z ekonomsko izobrazbo, v Cerkvi nimamo toliko zaupanja, da bi lahko vodili katerega od njenih finančno vitalnih delov?&quot;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Mislim da je tole ključno. Vprašanje zaupanja. Že sinoda je v sklepnem dokumentu jasno pokazala, kako je treba delovati, da se je treba v več stvareh naslanjati na laične sodelavce, še sploh, ker je klerikov vse manj in tudi fizično ni mogoče, da bi lahko vse vodili. V mislih imam pristno pomoč, ki jo lahko člani ŽPS-jev, ključarji, ministranti, pevci... nudijo svojemu župniku na terenu. Tam so te stvari (ponekod bolj ponekod manj) urejene. Na nek način bi lahko naredili nek dekanijsko škofijski model, ki bi prav tako izbral sposobne ljudi, ki so, kot strokovnjaki na svojem poklicnem področju, pripravljeni pomagati, ali vsaj svetovati.&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Še enkrat vsem hvala za spodbude. Kar nekaj ljudi mi je reklo, da Štuhečevo zadržanje ni bilo dobro. Primerjati ljudi z živalmi, ki bodo že &quot;vse požrli, kot so že velikokrat&quot;, ni pravo. Kaže na odsotnost Duha, pa čeprav je bil &quot;zlorabljen&quot;. Žal.&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>"..če ne bi bilo Fitipaldija. Bi ''verniki'' tudi potem klicali k ''vrnitvi h koreninam'', ''skromnosti'', itd. ali bi še naprej svoji Cerkvi držali svečo."</p>

<p>Verniki bomo svoji Cerkvi vedno držali svečo. Cerkev je naša Mati. Zato take malverzacije ne moremo sprejeti z lahkim srcem. Ker nam ni vseeno. Že v oddaji sem povedal, da moralno ne bi bilo nič drugače, če bi bil profit. Mislim, da bomo verniki terjali predvsem to, da se naši pastirji ukvarjajo s stvarmi za katere so poklicani, usposobljeni, za katere so strokovnjaki (da ljudi vodijo v nebesa)! In v tem jaz vidim vrnitev k korenimam. <br />
In da ne bo pomote, velika večina duhovnikov to že ves čas počne!</p>

<p>"Mar res laiki, pa čeprav z ekonomsko izobrazbo, v Cerkvi nimamo toliko zaupanja, da bi lahko vodili katerega od njenih finančno vitalnih delov?"</p>

<p>Mislim da je tole ključno. Vprašanje zaupanja. Že sinoda je v sklepnem dokumentu jasno pokazala, kako je treba delovati, da se je treba v več stvareh naslanjati na laične sodelavce, še sploh, ker je klerikov vse manj in tudi fizično ni mogoče, da bi lahko vse vodili. V mislih imam pristno pomoč, ki jo lahko člani ŽPS-jev, ključarji, ministranti, pevci... nudijo svojemu župniku na terenu. Tam so te stvari (ponekod bolj ponekod manj) urejene. Na nek način bi lahko naredili nek dekanijsko škofijski model, ki bi prav tako izbral sposobne ljudi, ki so, kot strokovnjaki na svojem poklicnem področju, pripravljeni pomagati, ali vsaj svetovati.</p>

<p>Še enkrat vsem hvala za spodbude. Kar nekaj ljudi mi je reklo, da Štuhečevo zadržanje ni bilo dobro. Primerjati ljudi z živalmi, ki bodo že "vse požrli, kot so že velikokrat", ni pravo. Kaže na odsotnost Duha, pa čeprav je bil "zlorabljen". Žal.</p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c927</link>
		</item>
		<item>
			<title> katarina [Obiskovalec] in response to: Ozadja Pogledov</title>
			<pubDate>Sat, 05 Feb 2011 21:31:25 +0000</pubDate>
			<dc:creator><span class="user anonymous" rel="bubbletip_comment_926">katarina</span> <span class="bUser-anonymous-tag">[Obiskovalec]</span></dc:creator>
			<guid isPermaLink="false">c926@http://blog.ognjisce.si/</guid>
			<description>&lt;p&gt;čestitam za sodelovanje v oddaji Pogledi in pogum kritično in jasno povedati.&lt;br /&gt;
Mi gre na živce skrivanje in neke prazne besede Štuheca in lepotičenje v Družini.&lt;br /&gt;
Z Božom Rustjo sta bila res dobra.&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;</description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>čestitam za sodelovanje v oddaji Pogledi in pogum kritično in jasno povedati.<br />
Mi gre na živce skrivanje in neke prazne besede Štuheca in lepotičenje v Družini.<br />
Z Božom Rustjo sta bila res dobra.<br /></p>]]></content:encoded>
			<link>http://blog.ognjisce.si/jozeb/2011/02/04/ozadja-pogledov#c926</link>
		</item>
			</channel>
</rss>
